Bol u leđima

To bi moglo biti prilično neugodno tokom poslednjih meseci trudnoće. Hormoni su omekšali vaše ligamente i dodatna težina koju nosite napreže vaše trbušne mišiće, a oni prenose pritisak na vaše leđne mišiće. Ako su bolovi u leđima koje trpite posebno jaki, uvek to recite svom lekaru jer to može ukazivati na postojanje upale bubrega.

Olakšajte bol u gornjem delu leđa tako da ležite ravno na čvrstoj podlozi sa jastucima ispod glave i kolena. Bol u donjem delu leđa može se olakšati klečanjem “klečanjem na sve četiri”, izravnanih leđa I dovoljno razmaknutih ruku i kolena, zatim spustite glavu i povite leđa.

Ponovite ovu vežbu nekoliko puta. Možete sebi olakšati i izbeći bol u leđima ako nosite obuću sa niskom potpeticom i pokušajte ne povijati leđa dok stojite. Kad sedite, stavite jastuk pod krsta, a kad ustajete sa stolice, dogurajte se do ruba stolice, pre nego nameravate ustati.

Čvrst madrac će vam pomoći dok ležite, kad ustajete iz ležećeg položaja , okrenite se na jednu stranu i potom se polako podignite. Ako se morate sagnuti, uvek  savijate telo u kolenima, pa onda čučnite kako biste nešto podigli sa poda.

0 komentara:

Prijavite se za newsletter

Budite u toku kad objavimo nove savete za mame i njihove najmilije.